💞بیوگرافی من💞

🧸🐾𝑳𝒊𝒔𝒂 𝑸𝒖𝒆𝒆𝒏🐾🧸 · 19:43 1400/07/21

لطفا ادامه مطلب برو قشنگم 

لطفا اگه دنبالمون نکردی 

همین حالا دنبالمون کن

 

سلام قشنگا اسم من ستیا هست 

🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤

من ۱۲ سال سن دارم😇

❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡

من عاشق رنگ قرمز و طوسی ام 

بیشتر قرمز عشقه❤

❤🧡❤😇❤🧡❤

شکلک مورد علاقه من اینه❤

من بیشتر اگه دقت کرده باشید همیشه از این شکلک استفاده میکنم

❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤

شغل مورد علاقه من در آینده ❤

بازیگری و خواندگی هست🖤🧡😇

🧡🖤🧡🖤🧡🖤🧡🖤

💞من قلبم مارمالاد و فرشته هست💞

من تازه مفهوم مارمالاد فهمیدم دوستام این لقب و برام گذاشتند

🖤🧡🖤🧡🖤🧡🖤🧡🖤🧡🖤🧡

من ورزش مورد علاقه 💞

شنا هست🧊

🧡🖤🧡🖤🧡🖤🧡🖤🧡🖤

من عاشق هوای سرد هستن و اصلا  تو فصل پاییز زمستون مریض نمیشم بجز بهار و تابستان 

بدن من انگار از گرما بدش میاد

و درنهایت خب میدانید که معلومه گرما زده میشم 

و مریض میشم 

مامانم هم میگه بعضی ها بخاطر گرما مریض میشن 

فکر کنم بابای منم اینجوری هست اونم تو گرما مریض میشن

🧡💞🧡💞🧡💞🧡💞💞

آرزوی من یه برادر هست 

🍉💞🍉💞🍉🍉💞🍉🍉💞💞

من میوه سیب  دوس دارم

🧊❤🧊❤🧊❤❤🧊❤

من مزه ترش دوس دارم

🥰🍉🥰🍉🥰🍉🥰🍉🍉

من زبون انگلیسی دوس دارم

❤🧊❤🧊💞❤🧊💞

من انمیه جوجوتسو رو دوست دارم

💛💛❤💛❤💛❤❤💛❤💛❤

من از کارتون میراکلس بدم میاد چون عاشقشمممم❤🥰🥰🥰🥰

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

من کشور فرانسه و هند رو دوست دارم

💮💮💮💮💮💮💮💮💮

من از فیلم های هندی خوشم میاد

❤💛💛❤💛❤💛💛❤ 

من عاشق سریال برای عشقم جان میدهم و قسم به عشق تو هستمممم

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤💞🖤💞🖤🖤💞🖤🖤💞🖤