❣️پصت ثابت❣️

❤✨Sana✨❤ · 19:34 1400/07/12
❣️پصت ثابت❣️

                 🌺.: به وب من خوش امدید:.🌺

به وب ابنبات لند خوش امیدی قشگنم😉

                  با افتخار نویسنده ماهر و کیوت می پذیرم❣️

امید وارم از وبم لذت ببرید🙂🌻 

                      مراقب عزیزانتان و خودتون در مقابل کرونا ویروس باشید🤗❤

من مدیر وبم ثنا😉🌺 

                   تاریخ تولد وبمون🙂🌻۱۴٠٠:۷:۱۲

ساعت بدنیا امدن این وب😂      .....       ساعت ۹

 

 Hi KyotemI the manager My webm I hope From my web You like 🌻🙂

 

سلام کیوتم من مدیر وبم و قراره براتون بهترین چیزارو بزارم 

بهترین پصتا 😍

خوشمل ترین 😉❣️نویسنده هارو قبول میکنم 😘

چون اینجا ابنبات لنده پس همچیز داره اینجا 

امیدوارم از وبم خوشت بیاد😉❣️

خب ما اینجا چند تا نویسنده و مدیر داریم😇🥰

مدیر اول:خودم ثنا هستم😘

مدیر دوم:ستیا🤗

مدیر سوم:لیدی کت😉

 

تعداد فعلی نویسنده ها:۸🥰😇

قوانین: هک ممنوع وگرنه توهم هک میشی

نظر های بد و زشت رو حذف کن

از سرگرمی و هرچی دوست داری بزار

بی ادبی ممنوع

ورود پسر به آبنبات لند ممنوع

فقط دختراااا 

تمام خواهشا رعایت کنید 

اگر نویسنده ها هم بی ادبی کنند در غیر این صورت حذف میشند💣

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

راستی کد نویسی هم میکنیم😊😇